Explora Journeys - nová luxusná značka spoločnosti MSC.
Lodná spoločnosť MSC vstupuje na trh luxusných plavieb pod samostatnou obchodnou značkou EXPLORA JOURNEYS.
Loď Explora I, prvá zo štyroch luxusných butikových lodí vypláva už v roku 2023. Jej elegantné sestry ju budú nasledovať v rokoch 2024, 2025 a 2026. Určené pre náročnú klientelu, všetky štyri lode budú využívať najmodernejšie technológie a budú sa vyznačovať najvyššou úrovňou služieb a vybavenia.
„Budovanie luxusnej značky, ktorá predefinuje zážitok z plavby a vytvorí svoju vlastnú kategóriu, bolo dlhoročnou víziou mňa i mojej rodiny“, uviedol Pierfrancesco Vago, výkonný predseda MSC Group. „Inšpirovaná našimi osobnými cestovateľskými snami, Explora Journeys bude oceánskym hotelom ako žiaden iný, umožňujúcim hosťom na palube relaxovať, prežívať nezabudnuteľné zážitky a užívať si čas na mori so svojimi blízkymi. Čas je koniec koncov luxus.“
Loď MSC Explora I.
Rok dokončenia: 2023 | 2.500 m² vonkajších palubných priestorov 3 vonkajšie bazény / 1 krytý bazén 64 súkromných kabínok cabanas 700 m² spa & wellness 9 rôznych možností stravovania Veľkosť suít od 35 m² 90 suít Superior 23 suít Premium s vlastnou vírivkou 82 prepojiteľných suít |
„Explora Journeys bola navrhnutá pre hostí, ktorí chcú zostať dlhšie, odísť neskôr a cestovať hlbšie,“ hovorí Michael Ungerer, generálny riaditeľ Explora Journeys. „Zameranie na zákazníka je jadrom všetkého, čo robíme. Zadali sme výskum, zorganizovali cieľové skupiny a usporiadali diskusie za okrúhlym stolom s globálnymi špecialistami v luxusnom odvetví, aby sme navrhli dokonalú loď pre našich hostí. Explora Journeys prinesie nový pohľad na cestovný priemysel a znovu objaví klasický zážitok z plavby pre budúce generácie luxusných cestujúcich. “
Výnimočný pomer hostí k posádke 1,25 k 1 zaručí predvídanie potrieb a želaní klienta na každom kroku, zatiaľ čo otvorené časy sedenia v 9 rôznych reštauráciách poskytnú bezkonkurenčný výber možností stravovania.
Vybavenie lode
Loď Explora I, navrhnutá v spolupráci s návrhármi superjácht a luxusných pohostinstiev, spojí švajčiarsku precíznosť s moderným európskym remeselným vypracovaním.
Táto inovatívna loď ponúkne svojim návštevníkom na 14 palubách veľa vnútorných verejných priestranstiev, ako aj 2.500 m² priestorov na vonkajších palubách. Priestranná terasa na opaľovanie so 64 súkromnými kabínkami "cabanas" okolo 3 vonkajších bazénov (dva na korme a jeden vpredu), ďalej 1 krytý bazén s výsuvnou sklenenou strechou v strede lode (s terasou na opaľovanie na 2 palubách a veľkou LED obrazovkou na premietanie filmov, obrázkov a videí v rozlíšení Ultra-HD), vnútorné a vonkajšie vírivky, 9 rôznych možnosti stravovania (reštaurácie a bary s občerstvením), viaceré salóny a moderný spa & wellness komplex o rozlohe 700 m² (s vonkajšími a vnútornými kúpeľmi a telocvičňou, miestnosťami na procedúry, najmodernejším fitnes vybavením, oddeleným štúdiom pre skupinové kurzy a osobné tréningy).
K vybaveniu 461 apartmánov, rozmiestnených na 5 lodných palubách, patria celoplošné okná a súkromné balkóny. Ich minimálna veľkosť od 35 m² ich radí k najpriestrannejším na mori.
Stravovacie zariadenia sa budú zameriavať najmä na udržateľné zdravé ingrediencie, pochádzajúce od lokálnych partnerov.
Technológie
V spolupráci s talianskymi lodenicami Fincantieri využíva spoločnosť MSC Explora Journeys tie najnovšie technológie podporujúce životné prostredie a je pripravená prispôsobiť sa aj alternatívnym energetickým riešeniam, keď budú k dispozícii. Dizajn zahŕňa aj zabezpečenie umiestnenia akumulátorov na výrobu hybridnej energie v budúcnosti, ako aj najnovšiu technológiu selektívnej katalytickej redukcie (SCR), ktorá umožňuje zníženie emisií oxidov dusíka (NOx) až o 90 %.
Lode Explora Journeys budú mať zabudované energetické kapacity ship-to-shore anulujú emisie CO2, pokiaľ je loď v prístave. Budú poháňané lodným plynovým olejom a všetky štyri budú mať certifikát RINA Dolphin o redukovanom podvodnom hluku. Jednorázové plasty nebudú používané na palube a ani počas organizovaných exkurzií na pobreží, pretože "spoločnosť sa zameriava na zanechanie pozitívneho dojmu z navštívených miest a ľudí, “ uvádza MSC.