Rezervácia plavby

Všeobecné informácie k situácii COVID-19 v súvislosti s okružnými plavbami

 


Potvrdenie rezervácie

Nezáväzná rezervácia, tzv. opcia (zablokovanie vybranej kajuty a ceny), je možná iba na 24 hodín až niekoľko dni a v niektorých prípadoch nemusí byť k dispozícii.
K potvrdeniu rezervácie je potrebné dodať osobné údaje o všetkých účastníkoch, podpísať zmluvu a uhradiť zálohovú platbu. Doplatok je potrebné uhradiť najčastejšie do 40 dní pred odchodom, ale môže to byť aj skôr, podľa podmienok konkrétnej lodnej spoločnosti.
Vo výnimočných prípadoch, najmä ak sa jedná o špeciálnu akciovú ponuku alebo o rezerváciu krátko pred odchodom, môže byť požadované uhradenie 100 % ceny už pri potvrdení rezervácie.


Potrebujem cestovné poistenie
?

CK Oneworld Travel - LuxusnéPlavby jednoznačne odporúča uzavretie komplexného cestovného poistenia. Pokiaľ máte celoročné poistenie, uistite sa, že platí pre všetky navštívené krajiny a že okrem tradičného zdravotného poistenia zahŕňa aj odškodnenie v prípade zmeškania cesty, straty batožiny a podobne, ale najmä poistenie v prípade storna. Od momentu uzavretia zmluvy platia jasne stanovené storno podmienky a čím viac sa blíži dátum odchodu, tým je prípadné zrušenie cesty drahšie. Cena poistenia závisí od destinácie, dĺžky plavby a od celkovej ceny plavby.

V CK Oneworld Travel - LuxusnéPlavby už viaceré roky využívame služby Európskej cestovnej poisťovne a radi vám ponúkneme podrobné informácie o možnostiach komplexného poistenia alebo o doplnení vášho už existujúceho cestovného poistenia.

*** Aktualizácia počas pandémie COVID -19 ***

Lodné spoločnosti od hostí požadujú, aby mali pred nalodením uzavreté platné cestovné poistenie, ktoré v prípade potreby pokryje aj náklady súvisiace s ochorením COVID -19.
Toto platí aj v prípade, že v čase zakúpenia si vašej dovolenky je vycestovanie do všetkých krajín na programe vašej plavby označené ako bezpečné / zelená / oranžová.
Mnohé lodné spoločnosti takéto poistenie za príplatok ponúkajú, my vám ho však vieme zabezpečiť aj prostredníctvom nášho slovenského partnera. 

Európska Cestovná Poisťovňa ponúka svojim klientom všetky druhy cestovného poistenia. Poistná ochrana v plnom rozsahu kryje aj liečebné náklady v súvislosti s ochorením COVID-19 (testy na toto ochorenie môžu byť vyňaté) v krajinách, ktoré MZVEZ SR označuje ako bezpečné.
Verejný prísľub spoločnosti Generali Poisťovňa a.s. - Covid poistenie
Všeobecné informácie k situácii COVID-19 v súvislosti s okružnými plavbami
**************************************************


Možnosti platby

Bankovým prevodom cez Internet banking - Jednoduchý, rýchly, bezpečný a bezplatný spôsob úhrady z pohodlia vášho domova alebo kancelárie. Ak máte účet v Tatra banke, vaša platba nám bude pripísaná v priebehu niekoľkých minút. Prevod medzi dvoma rôznymi bankami môže trvať až 2-3 pracovné dni.
Platbou v hotovosti na pobočke Tatra banky - Ak je pre vás pohodlnejšie zaplatiť dovolenku vložením hotovosti na účet našej banky, tu nájdete prehľad pobočiek Tatra banky, kde môžete vložiť platbu priamo na náš účet. Aj v tomto prípade bude prevod uskutočnený v priebehu niekoľkých minút.
Platbou v hotovosti priamo v našej CK -  príjem hotovosti v našej kancelárii je dočasne pozastavený .


Osobné údaje

Na potvrdenie rezervácie lodné spoločnosti požadujú tieto osobné údaje:
• Plné meno a priezvisko  / Dátum a miesto narodenia všetkých spolucestujúcich.
• Emailový a telefonický kontakt aspoň na jednu cestujúcu osobu z rezervácie (uvádza sa najčastejšie cestujúci, ktorý figuruje v zozname ako prvá  / hlavná osoba, na koho je rezervácia evidovaná),

Ostatné osobné údaje môžete dodať aj neskôr, v každom prípade však aspoň niekoľko týždňov pred odchodom, inak nemôžu byť vystavené cestovné doklady!
• Osobný doklad totožnosti - cestovný pas všetkých spolucestujúcich: Číslo dokladu, dátum a miesto jeho vydania, dátum ukončenia platnosti. Na plavby v rámci krajín EU je postačujúci aj občiansky preukaz. V každom prípade osobný doklad musí byť platný ešte minimálne 6 mesiacov po dátume ukončenia cesty! 
• Adresa bydliska
• Emergency kontakt = kontakt pre prípad núdze; blízka osoba na pevnine, nie spolucestujúci. Meno a priezvisko + telefónne číslo.

Na vašej emailovej adrese alebo telefonickom čísle vás môže CK alebo lodná spoločnosť kontaktovať ohľadom dôležitých doplňujúcich informácií, ktoré sa týkajú vašej plavby, ako napr. pripomenutie absolvovania testu PCR pred plavbu, ktorým sa musíte pred nalodením preukázať zamestnancovi lodnej spoločnosti a ktorý nesmie byť starší ako 72 hod pred nalodením.

Spracovanie vašich osobných údajov je podľa Zásad GDPR o spracovanie osobných údajov - bližšie informácie TU


Zakúpenie služieb a výhodných balíčkov: nápoje, internet, spa, fotografie, 
fakultatívne výlety. 

Väčšina lodných spoločností ponúka možnosť pred-zakúpenia nápojov, internetového pripojenia, masáží a fakultatívnych výletov. Táto možnosť je takmer vždy cenovo zvýhodnená proti rovnakým produktom zakúpeným priamo na palube.

V prípade nápojov ide buď o tzv. All Inclusive balíčky s cenou na deň a osobu alebo o druhové či tematické balíčky, napr. Vínový, Pivový, Kávový, Soft Drinks či Minerálky... vo forme kupónov, ktoré sa potom vymenia za určené nápoje priamo v reštauráciách či baroch na palube.

Včasná rezervácia exkurzií však nemusí byť výhodná iba finančne – v prípade niektorých prístavov (ako napr. Santorini) či určitých tradične vysoko žiadaných atrakcií alebo tematických výletov sa vám môže stať, že niektoré exkurzie môžu byť vypredané už pred začiatkom plavby.
Typickým príkladom je destinácia San Petrohrad, kde v cene organizovanej exkurzie máte už aj vstupné vízum do krajiny. Ak ale exkurziu nemáte a chcete vystúpiť z lode, musíte si vízum vybaviť osobitne vopred, pričom jeho vybavenie je náročné na čas i peniaze.

Cena Internetových balíčkov vás možno trochu prekvapí – jedná sa o vyššie sumy než bežné paušály na pevnine, čo je zapríčinené tým, že spojenie na lodiach je sprostredkované cez satelity.

Vopred sa dajú rezervovať i večere v prémiových reštauráciách alebo špeciálne prekvapenia, ako napríklad narodeninové torty, romantické balíčky, kytice do kajuty a pod.

O konkrétnych možnostiach pred-zakúpenia extra služieb pre vami zvolenú plavbu vás v CK Oneworld Travel - LuxusnéPlavby ochotne informujeme a radi vám poradíme s výberom.

*** Aktualizácia počas pandémie COVID -19 ***

Okrem už vyššie spomenutých doplnkových balíčkov a služieb je k dispozícii aj výber fakultatívnych výletov (cca na pol dňa), ktoré sa u niektorých spoločností v tomto období dajú zakúpiť iba online a to pred vycestovaním alebo aj počas plavby, pokiaľ sú ešte k dispozícii voľné miesta.
Miesta sú vzhľadom na aktuálnu situáciu limitované, výlety sú teraz organizované v menších skupinách, dodržujú sa prísne bezpečnostné a hygienické opatrenia tak počas jazdy dopravným prostriedkom, ako aj počas samotnej návštevy výletného miesta. Účastníci sú žiadaní dôsledne dodržiavať pokyny sprievodcu. Exkurzie je možné si zakúpiť jednotlivo alebo v balíčkoch so zvýhodnenou cenou (napr. MSC ponúka balíčky 3 exkurzií za cca 100 EUR / dospelá osoba pri 7 nočnej plavbe). 
Z dôvodu bezpečnosti bude možné v navštínevých  prístavoch opustiť palubu lode iba v rámci organizovanej exkurzie zakúpenej od lodnej spoločnosti.
Všeobecné informácie k situácii COVID-19 v súvislosti s okružnými plavbami
**************************************************